sobota, 10 października 2015

Szydełkowe kwiaty - wieczorową porą ...

Witajcie po dłuższej przerwie .

Zima się zbliża i te długie wieczory , ciemne i zimne - nic się wtedy nie chce robić :-(
Można z nóżkami pod kocykiem ,z ciepłymi ziółkami w kubeczku na szafce coś dziergać z wełenki
... i ja tak robię - czasami :-D
 Oto tego efekty :
- szydełkowe kwiaty 3D , podszyte filcem z doszytym zapięciem / służy jako przypinka , broszka , ozdóbka , itp/.







- długi szal z kolorowych kwiatów szydełkowych / może służyć jako szal, pasek , przepaska ,  itd./


 
...a wkrótce kolejne efekty :-)
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam .
 d.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, szczególnie podoba mi się kwiat 3D przypięty do szalika. Śliczny daje efekt i rozjaśnia stylizację :-)
    Pozdrowienia gorące :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatki mnie zauroczyły - jako i liście (irlandzkie?)
    super "patent" z guzikiem zamiast kwiatowego oka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) ... a guziki to inna bajka - nabyła urządzenie - prasę do obciągania guzików materiałem /dowolnym:-) i stąd te guziki materiałowe , gdzie musiałam je wykorzystać .
      pozdrawiam
      d.

      Usuń
    2. mam kręćka na punkcie obciąganych guzików -
      a gdzie można taką prasę nabyć i z jaką kwotą
      trzeba się liczyć?

      Usuń
    3. oooj , to było wieki temu , jak jeszcze szyłam miarowo dla większych klientek i bardziej marudnych ;-) W W-wie , o okolicach pl.Grzybowskiego , ul .Próżna, był taki sklepik z różnymi maszynami i oprzyrządowaniem do nich . Ale nie wiem czy jeszcze istnieje ? A co do kwoty nie będę strzelać - czarna dziura w pamięci .
      dzięki za odwiedzinki :-D

      Usuń
  3. Bardzo fajnie ,że szydełkujesz ja zaczęłam niedawno i bardzo chcę się uczyć. Zółty kwiatek na tle czarnego wygląda prześlicznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Ja też raczkuje w tym temacie :-D ale mimo różnych 'efektów końcowych' nie poddaje się , bo daje mi to przyjemność :-)

      Usuń
    2. I bardzo dobrze ja również nie boję się nowości. Później cieszę się jak nie wiem,jeśli coś pozytywnego wyjdzie.

      Usuń