środa, 3 lutego 2016

POMPONY, pomponiki ... pomocne urządzonka :-)

Hej.
 Dziś tak na szybciutko jeden z ostatnich moich zakupów .
 Zestaw foremek do robienia pomponów .
Po nieudolnym robieniu ich na tekturowych krążkach zdecydowałam się na ten oto zakup :




Fajna pomocna rzecz !!!
...i wydają się solidne - długo posłużą - mam nadzieję .
Kilka już zrobiłam , ale zdjątek brak . 
Natomiast z najmniejszego rozmiaru właśnie jestem w trakcie robienia większej ilość w kolorze czerwonym 
- taki walentynkowy mam pomysł do zrealizowania .



Oczywiście pochwalę się efektem końcowym.
  
 Do miłego , pozdrawiam cieplutko .
 d.


7 komentarzy:

  1. Witam! Bardzo fajny blog, będę śledzić:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...dziękuję za odwiedzinki i zapraszam oczywiście cieplutko :-D
    .

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne urządzonka. ja robię kartonowe kółka i na to zawijam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzinki :-) tez tak robiłam , ale te urządzonka fajnie się sprawdzają w pomponach dwukolorowych - parę wpisów wcześniej zrobiłam takie na kartonowych kółkach ,ale się nakombinowałam - a teraz to łatwizna ;-)

      Usuń
  4. serio są kółeczka pomocnicze?! jaaaaaaaaaaaaaaaa za moich czasów, to sie z tektury kółko robiło i przeplatało- no no... poszła technika do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj poszła :-) dziękuję za odwiedzinki . d.

    OdpowiedzUsuń
  6. no nieee - ja jakaś do tyłu
    jestem za Wami wszystkimi -
    swoje pomponiki robię bez
    jakichkolwiek pomocy kartonu
    czy plastiku - strasznie mnie
    intrygują te plastikowe... :)

    OdpowiedzUsuń